social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

گزارش تصویری

بيشتر

يكشنبه1402/6/12

09:24:0

237

توزیع بیش از 200 کوله پشتی و کیف کمری در بین زائرین اربعین حسینی

با همکاری استاندارد آذربایجان غربی با همکاری ستاد اربعین سازمان ملی استاندارد ایران انجام شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان آذربایجان غربی به نقل از خبرگزاری شبستان تعداد 200 عدد کوله پشتی و کیف کمری در بین زائرین اربعین حسینی در مرز تمرچین شهرستان پیرانشهر با همکاری اداره کل استاندارد استان آذربایجان غربی و ستاد اربعین سازمان ملی استاندارد ایران توزیع شد.
به نقل از خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، گذرگاه مرزی تمرچین هر روز از فعالیت خود شاهد افزایش تعداد زائرین به این مرز است و با استقرار بیشتر موکب های پذیرایی و اسکان خدمات نیز نسبت به گذشته افزایش یافته و عبور و مرور نیز با فعال بودن ۳۸ گیت به سهولت و آسانی صورت می گیرد.
 اداره استاندارد آذربایجان غربی در بین زائرین اربعین حسینی در مرز تمرچین پیرانشهر 200 عدد کوله پشتی و کیف کمری با همکاری ستاد اربعین سازمان ملی استاندارد ایران توزیع کرد.
همچنین نصب بنر فرهنگی ویژه ایام اربعین حسینی به همراه شعار استاندارد در مسیر زائران حسینی از پنجاه کیلومتری تا ورودی مرز تمرچین ستاد گرامیداشت ایام اربعین حسینی و شورای فرهنگی اداره کل استاندارد استان آذربایجان غربی از دیگر اقدامات این اداره است.
امسال برای دومین بار مرز رسمی تمرچین پیرانشهر برای تردد زائران اربعین حسینی برای رسیدن به کربلای معلی تعیین شده است و به سبب ویژگی های خاصی که دارد، می تواند انتخاب اول زائران برای رفت و برگشت به کربلا باشد و همچنین در پیاده روی اربعین 70 موکب از آذربایجان غربی فعال هستند که 40 موکب در داخل ایران از مرز بازرگان تا تمرچین مستقر بوده و 30 موکب نیز در عراق مستقر هستند.


 

تصاویر