social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

مدیرکل

بيشتر

شنبه1402/11/28

13:19:4

154

صدور اولین نشان دانش نماد در آذربایجان غربی

شرکت دانش بنیان رایان تصویر کاوش ورنا به عنوان اولین شرکت دانش بنیان در استان آذربایجان غربی موفق به اخذ گواهی دانش نماد برای محصول خود با نام دیجی بات، از اداره کل استاندارد استان گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد آذربایجان غربی، روز پنجشنبه 1402/11/26، دکتر وحید موسی‌پور مدیرکل استاندارد استان، در آیین اهدای نخستین نشان دانش نماد به شرکت دانش بنیان رایان تصویر کاوش ورنا که در محل سالن جلسات پارک علم و فناوری استان برگزار شد؛ با بیان اینکه این نشان در راستای منویات مقام معظم رهبری (مدّ ظله العالی) و با هدف حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و تولیدات داخلی صادر می‌شود، افزود: دانش نماد، نشان تضمین کیفیت تولیدات شرکت‌های دانش بنیان است و مردم همانند علامت استاندارد می‌توانند با خیال راحت با مشاهده این نماد، اقدام به خرید این نوع محصولات نمایند.
مدیر کل استاندارد آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: با اخذ نشان دانش نماد، شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند از تسهیلات موجود بهره جسته و اقدام به انجام سریع و آسان صادرات محصولات تولیدیکنند.
دکتر وحید موسی‌پور ضمن اشاره به این نکته که تاکنون دریافت معرفی نامه از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مهمترین مشکل بر سر راه دریافت گواهی دانش نماد برای شرکت‌های دانش بنیان استان بود، اذعان داشت: با تفویض اختیار فرآیند صدور گواهی مذکور به اداره کل استاندارد و پارک علم و فناوری آذربایجان غربی، این مشکل رفع شده است و زین پس واحد‌های دانش بنیان استان خواهند توانست در کوتاه‌ترین زمان برای دریافت دانش مذکور برای محصولات، اقدام نمایند.
گفتنی است محصول دیجی پات شرکت دانش بنیان رایان تصویر کاوش ورنا، اسکنر لامپ پاتولوژی است که مجهز به سیستم آنالیز تصاویر و تشخیص نقاط مشکوک به سرطان سینه با کمک هوش مصنوعی می‌باشد.

 

تصاویر