|
دوشنبه 27 اسفند 1397
راهبرد مشارکت اداره کل
اداره کل استاندارد استان آذربایجان غربی با توجه به استقرار میز خدمت الکترونیکی، کلیه خدمات را از طریق سامانه های تخصصی و به صورت غیر حضوری انجام میدهد که کلیه سامانهها، راهنمای استفاده از آنها و فلوچارتها در پورتال موجود میباشد لذا از کلیه شهروندان محترم تقاضا داریم ضمن بررسی موارد موجود در صورت امکان کلیه پیشنهادات خود را در راستای بهبود وضعیت الکترونیکی نمودن فرآیندها به این اداره کل ارسال نمایید تا در اسرع وقت موارد در کمیته توسعه دولت الکترونیک مطرح و بعد از بررسی و تایید موارد مربوطه جهت رفاه حال شهروندان در سایت و نحوه ارائه خدمات لحاظ گردد.
این اداره کل کلیه مقررات صادره خود را اعم از بخشنامهها، آیین نامهها، دستورالعملها و ضوابط اجرایی و ... را پیش از ابلاغ به مدت 2 هفته از طریق درگاه الکترونیک خود در معرض نقد عموم قرار داده و پس از دریافت نظرات و انتقادات سازنده مردمی، نسبت به اصلاح و سپس ابلاغ اقدام مینماید. این سازمان در رابطه با تهیه و تدوین لوایح و تعرفههای قانونی که نیازمند تصویب نمایندگان مجلس یا مراجع ذیصلاح میباشد، پیش از ارسال به مدت یک ماه از طریق درگاه الکترونیک خود در معرض نقد عموم قرار داده و پس از دریافت نظرات و انتقادات سازنده مردمی، نسبت به اصلاح و سپس ارسال آن اقدام مینماید.
شما مخاطب گرامی می توانید با مراجعه به لینک های زیر، هرگونه نظر، انتقاد و پیشنهاد خود را اعلام نمایید.
نظر سنجی از ارباب رجوع درباره خدمات
نظر سنجی درباره کیفیت خدمات سامانه های سازمان
|