social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

آخرین اخبار

چهارشنبه1402/3/3

11:15:5

210

ادامه روند استاندارد سازی صنعت آسانسور در آذربایجان غربی

به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد آذربایجان غربی جلسه آسیب شناسی و بررسی مشکلات صنعت آسانسور با حضور اعضاء انجمن تخصصی آسانسور و شرکت های بازرسی آسانسور در محل اداره کل استاندارد استان برگزار شد.
دکتر وحید موسی پور مدیر کل استاندارد آذربایجان غربی در این جلسه اظهار داشت: برای ساماندهی به اوضاع صنعت آسانسور در استان؛ اعضا انجمن تخصصی آسانسور و شرکت های بازرسی باید همکاری و تعامل تنگاتنگ با این اداره کل داشته باشند.
موسی پور اظهار داشت: با توجه به اینکه آسانسورها بطور مستقیم با ایمنی و سلامت مردم در ارتباط هستند، سازمان ملی استاندارد ایران و به تبع آن اداره کل استاندارد استان از برخورد با تهدیدکنندگان جان مردم به هیچ وجه کوتاه نخواهد آمد و در این زمینه شرکت های بازرسی موظف به انجام صحیح بازرسی و رعایت تمامی الزامات مندرج در استاندارد ملی آسانسور به شماره 6303 و دستورالعمل های ایمنی مرتبط با این حوزه هستند و در غیر اینصورت با شرکت های متخلف برخورد خواهد شد.
مدیر کل استاندارد خاطر نشان کرد: تمامی شعبات و نمایندگی های فعال این صنعت در استان بدلیل عدم استقرار و محدودیت دسترسی به دفتر مرکزی در استان، با مشکلات عدیده ای روبرو هستند و تاکید کردند برای تسریع و تسهیل در روند استاندارد سازی صنعت آسانسور، شرکت های بومی مقیم در استان تاسیس شود.