social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

آخرین اخبار

پنجشنبه1402/1/10

13:26:5

132

دکتر موسی پور عنوان کرد

بدنه کارشناسان مهمترین موتور پیشران استاندارد است

 به گزارش روابط عمومی اداره کل استاندارد استان آذربایجان غربی، دکتر وحید موسی پور سرپرست اداره کل استاندارد استان در جلسه ای که با حضور کارشناسان این اداره کل برگزار گردید با اشاره به برنامه های پیش رو در سال جدید، توانمند سازی و افزایش همدلی بین کارشناسان را از مهمترین اهداف درون سازمانی بیان کرد و افزود: بدنه کارشناسی مهمترین موتور پیشران فعالیت های تخصصی و پیشبرد اهداف سازمانی محسوب می شوند.
موسی پور اظهار داشت: با توجه به ماموریت های سازمانی این اداره کل، فعالیت های کارشناسی در این اداره کل اهمیت دو چندانی دارد و افزایش تلاش کارکنان و کارشناسان تخصصی در بخش های مختلف، به افزایش ایمنی و سلامت شهروندان منجر خواهد شد.
سرپرست اداره کل استاندارد با اشاره به اینکه ارتقاء کارکنان براساس شایستگی و توانمندی کارکنان انجام خواهد شد، افزود:  بکارگیری و جابجایی کارکنان با توجه به علاقه و توان تخصصی کارکنان زمینه شکوفایی و بالاتر رفتن راندمان کاری خواهد شد.
در این جلسه، کارشناسان واحد های تخصصی به بیان دیدگاه و نظرات پرداختند و تصمیماتی براساس پیشنهادات کارشناسان اتخاذ گردید
شایان ذکر است در پایان جلسه مقرر گردید جلسه کارشناسان اداره کل استاندارد استان همچون جلسات معاونین و روسا که مرتبا برگزار می شود، به صورت یک هفته در میان با حضور دکتر موسی پور سرپرست این اداره کل جهت طرح و بررسی موارد و مشکلات احصا شده تشکیل گردد.